Archiv für ISBNs beginnend mit 9780335201…
Sprache: Englisch
Land: Vereinigtes Königreich Großbritannien und Nordirland
Das DieBuchSuche.at Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.at irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher vom/n Open University - Verlag
- Simon J. Biggs: The Mature Imagination: Dynamics of Identity in Midlife and Beyond, EAN bzw. ISBN: 9780335201037, hat das Duplikat 9780335201020
- Sheila Payne , Sandra Horn , Marilyn Relf: Loss and Bereavement (Health Psychology), EAN bzw. ISBN: 9780335201068, hat das Duplikat 9780335201051
- Jennifer K. Harrison: Sex Education in Secondary Schools, EAN bzw. ISBN: 9780335201082, hat das Duplikat 9780335201075
- Johansson, Thomas: Social Psychology and Modernity 2000 Hardcover, EAN bzw. ISBN: 9780335201105, hat das Duplikat 9780335201044
- Sophie Watson , Lesley Doyal: Engendering Social Policy, EAN bzw. ISBN: 9780335201136
- Watson, Ronald, Dr., Ed, and Watson, Sophie (Editor), and Doyal, Lesley (Editor): Engendering Social Policy [Feb 01, 1999], EAN bzw. ISBN: 9780335201143
- Peter Hawkins; Robin Shohet: Supervision in the Helping Professions: And Individual, Group and Organizational Approach, EAN bzw. ISBN: 9780335201174
- Paechter, Carrie F. and Paechter: Changing School Subjects: Power, Gender Curriculum (Changing Education), EAN bzw. ISBN: 9780335201198
- Paechter, Carrie F.: Changing Education Ser Changing School Subjects Power Gender and Curriculum by 2001 Hardcover, EAN bzw. ISBN: 9780335201204
- Colin Lankshear and Chris Searle: None But Our Words: Critical Literacy in Classroom Community, EAN bzw. ISBN: 9780335201280, hat das Duplikat 9780335201273
- Hughes, Martin; Desforges, Charles; Mitchell, Christine; Carre, Clive: Numeracy and Beyond: Applying Mathematics in the Primary School, EAN bzw. ISBN: 9780335201303, hat das Duplikat 9780335201297
- Mole, Graham, and Mole: Managing Work Organizations Managing Management Development by 2000 Paperback, EAN bzw. ISBN: 9780335201341
- Graham Mole (Author, Editor): Managing Management Development (Managing Work and Organizations Series), EAN bzw. ISBN: 9780335201358
- Doyal, Lesley (EDT): Women and Health Services An Agenda for Change by 1998 Hardcover, EAN bzw. ISBN: 9780335201372, hat das Duplikat 9780335201365
- Gilbert, Maria: Psychotherapy Supervision : An Integrative Rational Approach to Psychotherapy Supervision, EAN bzw. ISBN: 9780335201396
- Hood, Suzanne; Mayall, Berry; Oliver, Sandy (Eds. ): Critical Issues in Social Research: Power and Prejudice, EAN bzw. ISBN: 9780335201402
- Michael Emmison, Philip Smith, Margery Mayall, Mitwirkende: Philip D Smith, Mitwirkende: Margery Mayall: Researching the Visual (Introducing Qualitative Methods series), EAN bzw. ISBN: 9780335201419
- Welchman, Kit: Erik Erikson: His Life, Work, and Significance, EAN bzw. ISBN: 9780335201587, hat das Duplikat 9780335201570
- Daines, Brian, Perrett, Angelina: Psychodynamic Approaches to Sexual Problems, EAN bzw. ISBN: 9780335201600, hat das Duplikat 9780335201594
- Williams, Anne: Nursing, Medicine and Primary Care, EAN bzw. ISBN: 9780335201686, hat das Duplikat 9780335201679
- Heywood, Frances; Oldman, Christine; Means, Robin: Housing and Home in Later Life (Rethinking Ageing Series), EAN bzw. ISBN: 9780335201709, hat das Duplikat 9780335201693
- Weiler, Kathleen (Editor), and Middleton, Sue (Editor): Telling Women's Lives: Narrative Inquiries in the History of Women's Education (Feminist Educational Thinking), EAN bzw. ISBN: 9780335201747, hat das Duplikat 9780335201730
- Sous la direction de: Margaret Edgington, Sous la direction de: etc.: Interpreting the National Curriculum at Key Stage One: A Developmental Approach, EAN bzw. ISBN: 9780335201754
- Maguire, Meg, Professor, and Wooldridge, Tim, and Pratt-Adams, Simon: The Urban Primary School (Education in An Urbanised Soci), EAN bzw. ISBN: 9780335201778, hat das Duplikat 9780335201761
- Tickle, Les: Teacher Induction: the Way Ahead (Developing Teacher Education), EAN bzw. ISBN: 9780335201792, hat das Duplikat 9780335201785
- Peter G. Taylor: Making Sense of Academic Life: Academics, Universities, and Change (Srhe), EAN bzw. ISBN: 9780335201853, hat das Duplikat 9780335201846
- Maureen Crane: Understanding Older Homeless People: Their Circumstances, Problems, and Needs (Rethinking Ageing Series), EAN bzw. ISBN: 9780335201877, hat das Duplikat 9780335201860
- Altrichter, Herbert (Editor), and Elliott, John (Editor): Images of Educational Change a., EAN bzw. ISBN: 9780335201891, hat das Duplikat 9780335201884
- Margaret Maclure: Conducting Educational Research Ser Discourse in Educational and Social Research by 2003 Hardcover, EAN bzw. ISBN: 9780335201914, hat das Duplikat 9780335201907
- Nightingale, David J (Editor), and Cromby, John (Editor): Social Constructionist Psychology: A Critical Analysis of Theory Practice, EAN bzw. ISBN: 9780335201938, hat das Duplikat 9780335201921
- Evans, G. R.: Calling Academia to Account Rights and Responsibilities by 1999 Hardcover, EAN bzw. ISBN: 9780335201952, hat das Duplikat 9780335201945
- Editor: E. Mary Sullivan: Unconscious Communication in Practice, EAN bzw. ISBN: 9780335201990, hat das Duplikat 9780335201983