Archiv für ISBNs beginnend mit 9780335222…
Sprache: Englisch
Land: Vereinigtes Königreich Großbritannien und Nordirland
Das DieBuchSuche.at Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.at irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher vom/n Open University - Verlag
- Mike Nolan, Elizabeth Hanson, Gordon Grant, John Keady: User Participation Research in Health and Social Care, EAN bzw. ISBN: 9780335222063
- Stephens, Christine: Health Promotion: A Psychosocial Approach (Health Psychology), EAN bzw. ISBN: 9780335222094, hat das Duplikat 9780335222087
- Olga Bailey, Bart Cammaerts, Nico Carpentier: Understanding Alternative Media (Issues in Cultural and Media Studies), EAN bzw. ISBN: 9780335222117
- Rajinder Dudrah, Jigna Desai: The Bollywood Reader, EAN bzw. ISBN: 9780335222131, hat das Duplikat 9780335222124
- Rugg, Gordon: Using Statistics: A Gentle Introduction: A Gentle Guide, EAN bzw. ISBN: 9780335222186
- Gordon Rugg: Using Statistics: A Gentle Introduction, EAN bzw. ISBN: 9780335222193
- Rutledge, Neil: Primary Science: Teaching the Tricky Bits (Hardback), EAN bzw. ISBN: 9780335222292, hat das Duplikat 9780335222285
- Savin-Baden, Maggi: Learning Spaces: Creating Opportunities for Knowledge Creation in Academic Life: Creating Oppurtunities for Knowledge Creation in, EAN bzw. ISBN: 9780335222308
- Bishop, Keith; Denley, Paul: Learning Science Teaching: Developing A Professional Knowledge Base, EAN bzw. ISBN: 9780335222353, hat das Duplikat 9780335222346
- Hewitt, Des, Mr., and Hewitt Des: Understanding Effective Learning: Strategies for the Classroom, EAN bzw. ISBN: 9780335222377
- Langston, Ann, Abbott, Lesley: Playing to Learn: Developing High Quality Experiences for Babies and Toddlers, EAN bzw. ISBN: 9780335222384
- Scott, Niall, and Seglow, Jonathan: USED (VG) Altruism (Concepts in the Social Sciences) by, EAN bzw. ISBN: 9780335222506
- Sergi Gianluca, and Lovell Alan, and Sergi, Gianluca: Cinema Entertainment: Essays on Audiences, Films Film Makers (Hardback), EAN bzw. ISBN: 9780335222520, hat das Duplikat 9780335222513
- Pamela Trevithick: Groupwork: a Handbook of Effective Skills and Interventions, EAN bzw. ISBN: 9780335222568, hat das Duplikat 9780335222551
- Fiona Timmins, Timmins Fiona: Making Sense of Portfolios: A Guide for Nursing Students, EAN bzw. ISBN: 9780335222582, hat das Duplikat 9780335222575
- Timonen, Virpi, Dr., and Timonen Virpi: Ageing Societies: A Comparative Introduction (Hardback), EAN bzw. ISBN: 9780335222704, hat die Duplikate 9780335222698 und 9780070706781
- Baldwin, Clive (Editor), and Capstick, Andrea (Editor): Tom Kitwood on Dementia: A Reader Critical Commentary, EAN bzw. ISBN: 9780335222728, hat das Duplikat 9780335222711
- Mason, Tom; Keeling, June: Domestic Violence: A Multi-professional Approach for Health Professionals: A multi-professional approach for health professionals, EAN bzw. ISBN: 9780335222810
- Keeling, June, and Mason, Tom, and Keeling June: Domestic Violence, EAN bzw. ISBN: 9780335222827
- Brown, Fraser and Taylor, Chris: Foundations Of Playwork - artículo nuevo, EAN bzw. ISBN: 9780335222919