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100%: Boone, L E. Kurtz, D L. Beckman, M.D (Eds.): Foundations of Marketing (ISBN: 9780039200749) 1979, Holt, Rinehart and Winston, Erstausgabe, in Englisch, Broschiert.
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82%: Louis E. Boone, David L. Kurtz: Foundations of Marketing (ISBN: 9780030187469) 1978, Dryden Press FL, in Englisch, Broschiert.
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Bester Preis: € 0,90 (vom 08.11.2016)1
Foundations of Marketing
EN US
ISBN: 9780039200749 bzw. 0039200744, in Englisch, Holt, Rinehart and Winston, gebraucht.
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Von Händler/Antiquariat, Better World Books.
Holt, Rinehart and Winston. Used - Acceptable. Shows definite wear, and perhaps considerable marking on inside. 100% Money Back Guarantee. Shipped to over one million happy customers. Your purchase benefits world literacy!
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2
FOUNDATIONS OF MARKETING (1979)
EN HC US
ISBN: 9780039200749 bzw. 0039200744, in Englisch, Holt, Rinehart and Winston, gebundenes Buch, gebraucht.
Lieferung aus: Kanada, Versandkostenfrei nach: USA.
Von Händler/Antiquariat, Browns Books.
Holt, Rinehart and Winston, 1979. Book. Very Good. Hardcover. Canadian First. light wear, rubbing, some highlighting of text.
Von Händler/Antiquariat, Browns Books.
Holt, Rinehart and Winston, 1979. Book. Very Good. Hardcover. Canadian First. light wear, rubbing, some highlighting of text.
3
Foundations of Marketing (1979)
EN HC US
ISBN: 9780039200749 bzw. 0039200744, in Englisch, Holt, Rinehart and Winston, gebundenes Buch, gebraucht.
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Versandkostenfrei.
Von Händler/Antiquariat, Silver Arch Books [56019855], St Louis, MO, U.S.A.
Book has a small amount of wear visible on the binding, cover, pages.
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4
FOUNDATIONS OF MARKETING (1979)
EN HC US FE
ISBN: 9780039200749 bzw. 0039200744, in Englisch, Holt, Rinehart and Winston, gebundenes Buch, gebraucht, Erstausgabe.
Lieferung aus: Kanada, Versandkostenfrei.
Von Händler/Antiquariat, Brown's Books [131212], burnaby, BC, Canada.
light wear, rubbing, some highlighting of text.
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5
Foundations of Marketing (1979)
EN US
ISBN: 9780039200749 bzw. 0039200744, in Englisch, Holt, Rinehart and Winston, gebraucht.
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Von Händler/Antiquariat, Better World Books [51315977], Mishawaka, IN, U.S.A.
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