Von dem Buch Predicting Item Difficulty in a Reading Test: A Construct Identification Study of the Austrian 2009 Baseline English Reading Test (Language Testing and Evaluation Book 42) (English Edition) haben wir 3 gleiche oder sehr ähnliche Ausgaben identifiziert!

Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:

Predicting Item Difficulty in a Reading Test: A Construct Identification Study of the Austrian 2009 Baseline English Reading Test (Language Testing and Evaluation Book 42) (English Edition)100%: Siller, Klaus: Predicting Item Difficulty in a Reading Test: A Construct Identification Study of the Austrian 2009 Baseline English Reading Test (Language Testing and Evaluation Book 42) (English Edition) (ISBN: 9783631818817) 2020, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, Erstausgabe, in Deutsch, auch als eBook.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Predicting Item Difficulty in a Reading Test: A Construct Identification Study of the Austrian 2009 Baseline English Reading Test (Language Testing and Evaluation Book 42) (English Edition)100%: Siller, Klaus: Predicting Item Difficulty in a Reading Test: A Construct Identification Study of the Austrian 2009 Baseline English Reading Test (Language Testing and Evaluation Book 42) (English Edition) (ISBN: 9783631818800) 2020, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, Erstausgabe, in Deutsch, auch als eBook.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Predicting Item Difficulty in a Reading Test: A Construct Identification Study of the Austrian 2009 Baseline English Reading Test (Language Testing and Evaluation, Band 42)97%: Siller, Klaus: Predicting Item Difficulty in a Reading Test: A Construct Identification Study of the Austrian 2009 Baseline English Reading Test (Language Testing and Evaluation, Band 42) (ISBN: 9783631812495) in Englisch, Broschiert.
Nur diese Ausgabe anzeigen…

Predicting Item Difficulty in a Reading Test: A Construct Identification Study of the Austrian 2009 Baseline English Reading Test (Language Testing and Evaluation Book 42) (English Edition)
6 Angebote vergleichen

Bester Preis: 36,39 (vom 18.10.2020)
1
9783631812495 - Siller, Klaus: Predicting Item Difficulty in a Reading Test
Siller, Klaus

Predicting Item Difficulty in a Reading Test (2009)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland ~EN HC NW

ISBN: 9783631812495 bzw. 3631812493, vermutlich in Englisch, Peter Lang Ltd. International Academic Publishers, gebundenes Buch, neu.

Lieferung aus: Deutschland, Versandkosten nach: Deutschland, Versandkostenfrei.
Von Händler/Antiquariat, buecher.de GmbH & Co. KG, [1].
In this book, the author investigates a central issue in language testing research: What are the key features that contribute to item difficulty in a reading test? Results of various statistical analyses of the multiple-choice reading items from the Austrian 2009 baseline reading test show a significant correlation between empirical item difficulty and both cognitive processes and metacognitive strategies. The findings thus provide evidence of the construct validity of the baseline reading test on the one hand, but are equally relevant to teaching practice on the other hand. The teaching of reading at lower secondary level in the Austrian context needs to focus more on cognitive processes of different complexity and the active teaching of metacognitive reading strategies. Neuausg. 2020. 210 S. 64 Abb. 210 mm Versandfertig in 3-5 Tagen, Hardcover, Neuware, Offene Rechnung (Vorkasse vorbehalten).
2
9783631818817 - Siller, Klaus: Predicting Item Difficulty in a Reading Test: A Construct Identification Study of the Austrian 2009 Baseline English Reading Test (Language Testing and Evaluation Book 42) (English Edition)
Siller, Klaus

Predicting Item Difficulty in a Reading Test: A Construct Identification Study of the Austrian 2009 Baseline English Reading Test (Language Testing and Evaluation Book 42) (English Edition) (2020)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE NW FE EB DL

ISBN: 9783631818817 bzw. 3631818815, in Deutsch, 262 Seiten, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, neu, Erstausgabe, E-Book, elektronischer Download.

Lieferung aus: Deutschland, E-Book zum Download, Versandkostenfrei.
Von Händler/Antiquariat, Amazon Media EU S.à r.l.
Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, Kindle Ausgabe, Ausgabe: 1, Publiziert: 2020-03-30T00:00:00.000Z, Produktgruppe: Digital Ebook Purchas, Format: Kindle eBook.
3
9783631818800 - Siller, Klaus: Predicting Item Difficulty in a Reading Test: A Construct Identification Study of the Austrian 2009 Baseline English Reading Test (Language Testing and Evaluation Book 42) (English Edition)
Siller, Klaus

Predicting Item Difficulty in a Reading Test: A Construct Identification Study of the Austrian 2009 Baseline English Reading Test (Language Testing and Evaluation Book 42) (English Edition) (2020)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE NW FE EB DL

ISBN: 9783631818800 bzw. 3631818807, in Deutsch, 262 Seiten, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, neu, Erstausgabe, E-Book, elektronischer Download.

Lieferung aus: Deutschland, E-Book zum Download, Versandkostenfrei.
Von Händler/Antiquariat, Amazon Media EU S.à r.l.
Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, Kindle Ausgabe, Ausgabe: 1, Publiziert: 2020-03-30T00:00:00.000Z, Produktgruppe: Digital Ebook Purchas, Format: Kindle eBook.
4
3631812493 - Predicting Item Difficulty in a Reading Test

Predicting Item Difficulty in a Reading Test (2009)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland ~EN NW

ISBN: 3631812493 bzw. 9783631812495, vermutlich in Englisch, Lang, Frankfurt am Main/Berlin/Bern/Bruxelles/New York/Oxford/Wien, Deutschland, neu.

Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
5
9783631812495 - Siller, Klaus: Predicting Item Difficulty in a Reading Test
Siller, Klaus

Predicting Item Difficulty in a Reading Test (2009)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland ~EN HC NW

ISBN: 9783631812495 bzw. 3631812493, vermutlich in Englisch, Lang, Frankfurt am Main/Berlin/Bern/Bruxelles/New York/Oxford/Wien, Deutschland, gebundenes Buch, neu.

Lieferung aus: Deutschland, Next Day, Versandkostenfrei.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
6
9783631812495 - Siller, Klaus: Predicting Item Difficulty in a Reading Test: A Construct Identification Study of the Austrian 2009 Baseline English Reading Test (Language Testing and Evaluation, Band 42)
Siller, Klaus

Predicting Item Difficulty in a Reading Test: A Construct Identification Study of the Austrian 2009 Baseline English Reading Test (Language Testing and Evaluation, Band 42) (2020)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland EN HC NW

ISBN: 9783631812495 bzw. 3631812493, in Englisch, 210 Seiten, Peter Lang, gebundenes Buch, neu.

Lieferung aus: Deutschland, Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Wochen. Versandkostenfrei. Tatsächliche Versandkosten können abweichen.
Von Händler/Antiquariat, averdo24.
Peter Lang, Gebundene Ausgabe, Ausgabe: New, Publiziert: 2020-03-13T00:00:01Z, Produktgruppe: Book.
Lade…