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Organizational Cultures of Remembrance: Exploring the Relationships Between Memory, Identity, and Image in an Automobile Company (Media and Cultural Memory / Und Kulturelle Erinnerung)
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Preise | 2015 | 2019 | 2020 |
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Schnitt | € 98,37 | € 106,07 | € 99,95 |
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Organizational Cultures of Remembrance (2015)
ISBN: 9783110420821 bzw. 3110420821, in Englisch, De Gruyter, De Gruyter, De Gruyter, neu, E-Book, elektronischer Download.
Why and how do companies remember their past in terms of history and tradition? This book empirically explores the phenomenon of organizational remembrance in the German automobile company Audi AG from a cultural perspective. By dissecting the relationships between memory, identity, and image in a business setting, this study makes sense of the complex cultural forces at work in the corporate handling of the past, the present, and the future.
| Organizational Cultures of Remembrance | De Gruyter | 2015
ISBN: 9783110425635 bzw. 3110425637, in Deutsch, De Gruyter, neu.
Organizational Cultures of Remembrance
ISBN: 9783110425635 bzw. 3110425637, in Englisch, Gruyter, Walter De GMBH, gebundenes Buch, neu.
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Organizational Cultures of Remembrance: Exploring the Relationships between Memory, Identity, and Image in an Automobile Company
ISBN: 9783110420821 bzw. 3110420821, in Englisch, De Gruyter, De Gruyter, neu, E-Book, elektronischer Download.
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Organizational Cultures of Remembrance
ISBN: 9783110420821 bzw. 3110420821, in Deutsch, Gruyter, Walter de GmbH, Taschenbuch, neu.
Gebr. Organizational Cultures of Remembrance: Exploring the Relationships between Memory, Identity, and Image in an Automobile Company (Media and Cu (2015)
ISBN: 9783110425635 bzw. 3110425637, in Deutsch, de Gruyter, Berlin/New York, Deutschland, neu.
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Organizational Cultures of Remembrance
ISBN: 9783110420821 bzw. 3110420821, in Deutsch, de Gruyter, Berlin/New York, Deutschland, neu, E-Book, elektronischer Download.
Organizational Cultures of Remembrance (2015)
ISBN: 9783110425635 bzw. 3110425637, in Deutsch, de Gruyter, Berlin/New York, Deutschland, gebundenes Buch, neu.
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Organizational Cultures of Remembrance - Exploring the Relationships between Memory, Identity, and Image in an Automobile Company
ISBN: 9783110420821 bzw. 3110420821, in Deutsch, De Gruyter, neu, E-Book, elektronischer Download.
Organizational Cultures of Remembrance: , and the future. Englisch, Ebook.