Developing Translanguaging Repertoires in Critical Teacher Education
3 Angebote vergleichen

Bester Preis: 80,95 (vom 28.04.2023)
1
9783110735697 - Redaktion: Tian, Zhongfeng; King, Nicole: Developing Translanguaging Repertoires in Critical Teacher Education (eBook, ePUB)
Redaktion: Tian, Zhongfeng; King, Nicole

Developing Translanguaging Repertoires in Critical Teacher Education (eBook, ePUB)

Lieferung erfolgt aus/von: Österreich ~EN NW EB

ISBN: 9783110735697 bzw. 3110735695, vermutlich in Englisch, Gruyter, Walter de GmbH, neu, E-Book.

Lieferung aus: Österreich, Erscheint vor. 22.05.23, Versandkostenfrei innerhalb von Deutschland.
This volume explores the emergent process of developing translanguaging repertoires among teacher educators, pre- and in-service teachers in different U.S. teacher education contexts. Its empirically based chapters adopt various qualitative methods to unpack the opportunities and challenges and provide implications for critical teacher education. It will be of interest to researchers and teachers in bilingual education, TESOL and social justice.
2
9783110735697 - Developing Translanguaging Repertoires in Critical Teacher Education

Developing Translanguaging Repertoires in Critical Teacher Education

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE NW EB

ISBN: 9783110735697 bzw. 3110735695, in Deutsch, Gruyter Walter de GmbH, neu, E-Book.

Lieferung aus: Deutschland, Versandkostenfrei, published soon.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
3
9783110735697 - Developing Translanguaging Repertoires in Critical Teacher Education

Developing Translanguaging Repertoires in Critical Teacher Education

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN

ISBN: 9783110735697 bzw. 3110735695, in Englisch, Vitalsource Technologies, Inc.

107,76 ($ 118,99)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Lagernd.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Lade…