Customer Value Generation in Banking: The Zurich Model of Customer-Centricity (Management for Professionals)
8 Angebote vergleichen
Bester Preis: € 3,28 (vom 24.10.2019)1
Symbolbild
Customer Value Generation in Banking (2016)
DE NW RP
ISBN: 9783319368795 bzw. 3319368796, in Deutsch, Springer International Publishing AG, neu, Nachdruck.
Von Händler/Antiquariat, PBShop [61989342], Secaucus, NJ, U.S.A.
New Book. Shipped from US within 10 to 14 business days. THIS BOOK IS PRINTED ON DEMAND. Established seller since 2000.
New Book. Shipped from US within 10 to 14 business days. THIS BOOK IS PRINTED ON DEMAND. Established seller since 2000.
2
Symbolbild
Customer Value Generation in Banking (2016)
DE NW RP
ISBN: 9783319368795 bzw. 3319368796, in Deutsch, Springer International Publishing AG, neu, Nachdruck.
Von Händler/Antiquariat, Books2Anywhere [190245], Fairford, GLOS, United Kingdom.
New Book. Delivered from our UK warehouse in 3 to 5 business days. THIS BOOK IS PRINTED ON DEMAND. Established seller since 2000.
New Book. Delivered from our UK warehouse in 3 to 5 business days. THIS BOOK IS PRINTED ON DEMAND. Established seller since 2000.
3
Symbolbild
Customer Value Generation in Banking. The Zurich Model of Customer-Centricity (2016)
DE PB NW
ISBN: 9783319368795 bzw. 3319368796, in Deutsch, Springer, Taschenbuch, neu.
Von Händler/Antiquariat, Herb Tandree Philosophy Books [17426], Stroud, GLOS, United Kingdom.
9783319368795 This listing is a new book, a title currently in-print which we order directly and immediately from the publisher.
9783319368795 This listing is a new book, a title currently in-print which we order directly and immediately from the publisher.
4
Symbolbild
Customer Value Generation in Banking: The Zurich Model of Customer-Centricity (Management for Professionals) (2016)
DE PB NW RP
ISBN: 9783319368795 bzw. 3319368796, in Deutsch, Springer, Taschenbuch, neu, Nachdruck.
Lieferung aus: Deutschland, Versandkostenfrei.
Von Händler/Antiquariat, English-Book-Service Mannheim [1048135], Mannheim, Germany.
This item is printed on demand for shipment within 3 working days.
Von Händler/Antiquariat, English-Book-Service Mannheim [1048135], Mannheim, Germany.
This item is printed on demand for shipment within 3 working days.
5
Customer Value Generation in Banking
~EN PB NW
ISBN: 9783319368795 bzw. 3319368796, vermutlich in Englisch, Springer Shop, Taschenbuch, neu.
Lieferung aus: Mexiko, Lagernd, zzgl. Versandkosten.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
6
Customer Value Generation in Banking (2016)
~EN PB NW RP
ISBN: 3319368796 bzw. 9783319368795, vermutlich in Englisch, Taschenbuch, neu, Nachdruck.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
7
Customer Value Generation in Banking
~EN NW AB
ISBN: 9783319368795 bzw. 3319368796, vermutlich in Englisch, neu, Hörbuch.
Lieferung aus: Schweiz, Lieferzeit: 2 Tage, zzgl. Versandkosten.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
8
/ Koye / Liebetrau | Customer Value Generation in Banking | Springer | Softcover reprint of the original 1st ed. 2016 | 2016
~EN PB NW
ISBN: 9783319368795 bzw. 3319368796, vermutlich in Englisch, Springer, Taschenbuch, neu.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Lade…