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Schnitt | € 131,33 | € 47,87 | € 58,55 | € 54,95 |
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Multimedia Learning: Results and Perspectives
ISBN: 9780820435848 bzw. 0820435848, in Englisch, Peter Lang Pub Inc, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Better World Books.
Peter Lang Pub Inc. Used - Good. Former Library book. Shows some signs of wear, and may have some markings on the inside. 100% Money Back Guarantee. Shipped to over one million happy customers. Your purchase benefits world literacy!
Multimedia Learning: Results and Perspectives (2001)
ISBN: 9780820435848 bzw. 0820435848, in Englisch, 223 Seiten, Peter Lang Pub Inc, Taschenbuch, neu.
Von Händler/Antiquariat, Amazon.com.
In the last two decades of the former century different developments changed instructional-design theory and practice substantially. First, shifts in epistemological beliefs lead to the design of learning environments that foster the construction of knowledge and the engagement of problem-solving skills. Second, commitment to communities of learners has emphasized cooperative learning. Third, the digitalization of both visual and auditory information, which are stored in one format, and the rapid transport of this information on a global scale by using the Internet, lead to the multimedia revolution. This revolution together with the development of hypermedia techniques has offered the instructional-designers and students the possibility to search all available databases for information that they can use for their problem-solving activities. Moreover the revolution has offered designers and teachers the option of telecoaching or telementoring, which now are becoming normal practice for many teachers in the academic and distance education sectors. Finally, the use of interactive classrooms in which the students can engage with virtual environments has changed the nature of learning for students. In this volume, these developments will be addressed by scholars in the field of instructional design and multimedia use. Paperback, Label: Peter Lang Pub Inc, Peter Lang Pub Inc, Product group: Book, Published: 2001-03, Studio: Peter Lang Pub Inc, Sales rank: 15284562.
Multimedia Learning (2001)
ISBN: 9783631341384 bzw. 3631341385, vermutlich in Deutsch, Lang, Frankfurt am Main/Berlin/Bern/Bruxelles/New York/Oxford/Wien, Deutschland, Taschenbuch, neu.
Erscheinungsdatum: 27.03.2001, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Multimedia Learning, Titelzusatz: Results and Perspectives, Redaktion: Dijkstra, Sanne // Jonassen, David // Sembill, Detlef, Verlag: Lang, Peter GmbH // Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, Sprache: Englisch, Schlagworte: Kommunikationswissenschaft // Pädagogik // Theorie // Philosophie // Anthropologie // Pädagogische Psychologie // Psychologie // Bildungssystem // Bildungswesen // Bildung // Bildungsmanagement // Management // Bildungspolitik // politik // Digital // Digitalisierung // Wirtschaft // Gesellschaft // Pädagogik: Theorie und Philosophie // Bildungswesen: Organisation und Verwaltung // Schule und Lernen: Studium Generale // Lernkompetenz // Bildungssysteme und // strukturen // Bildungsstrategien und // Computing & IT: Benutzerhandbücher, Rubrik: Bildungswesen (Schule // Hochschule), Seiten: 223, Abbildungen: num. tables and graphs, Gewicht: 308 gr, Verkäufer: averdo.
Multimedia Learning: Results and Perspectives (2001)
ISBN: 9780820435848 bzw. 0820435848, in Englisch, Peter Lang Pub Inc, Taschenbuch.
Von Händler/Antiquariat, Ergodebooks.
Peter Lang Pub Inc, 2001-03-01. Paperback. Used:Good. Buy with confidence. Excellent Customer Service & Return policy. Ships Fast. 24*7 Customer Service.
Multimedia Learning: Results and Perspectives (2001)
ISBN: 9780820435848 bzw. 0820435848, in Englisch, Peter Lang Pub Inc, Taschenbuch.
Von Händler/Antiquariat, Ergodebooks.
Peter Lang Pub Inc, 2001-03. Paperback. Used:Good. Buy with confidence. Excellent Customer Service & Return policy. Ships Fast. 24*7 Customer Service.
Multimedia Learning - Results and Perspectives
ISBN: 9783631341384 bzw. 3631341385, vermutlich in Deutsch, Peter Gmbh Lang, Taschenbuch, neu.
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Multimedia Learning Results and Perspectives (2001)
ISBN: 9783631341384 bzw. 3631341385, in Deutsch, Frankfurt/M., Berlin, Bern, Bruxelles, New York, Oxford, Wien, 2001. 223 pp., num. tables and graphs, Taschenbuch, neu.
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Multimedia Learning
ISBN: 9783631341384 bzw. 3631341385, vermutlich in Deutsch, Lang, Frankfurt am Main/Berlin/Bern/Bruxelles/New York/Oxford/Wien, Deutschland, neu, Hörbuch.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen