Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Major differences along the supply chain between B2B and B2C marketing with regard to "Fast-Moving-Consumer-Goods" (FMCG) (Paperback)"
10 Angebote vergleichen
Preise | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 |
---|---|---|---|---|
Schnitt | € 11,99 | € 15,38 | € 15,94 | € 18,85 |
Nachfrage |
Major differences along the supply chain between B2B and B2C marketing with regard to Fast-Moving-Consumer-Goods (FMCG)
ISBN: 9783638726078 bzw. 363872607X, in Deutsch, Grin-Verlag, München , Deutschland, neu.
Major differences along the supply chain between B2B and B2C marketing with regard to Fast-Moving-Consumer-Goods (FMCG) ab 14.99 € als pdf eBook: . Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft,.
Major Differences Along the Supply Chain Between B2B and B2c Marketing with Regard to Fast-Moving-Consumer-Goods Fmcg (2004)
ISBN: 9783638770293 bzw. 363877029X, in Deutsch, GRIN Verlag, Taschenbuch, neu.
Paperback. 40 pages. Dimensions: 8.3in. x 5.5in. x 0.3in.Seminar paper from the year 2004 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 2, 0, Anglia Ruskin University (Ashcroft Business School), course: B-2-B Marketing, 6 2 online entries in the bibliography, language: English, abstract: It is the objective of the present assignment to identify, to analyse and to evaluate the major differences along the supply chain between business-to-business (B2B) and business-to-consumer (B2C) marketing. In particular, organisations which are involved in the manufacture and retailing of fast moving consumer goods (FMCG) should be examined This item ships from multiple locations. Your book may arrive from Roseburg,OR, La Vergne,TN.
Major differences along the supply chain between B2B and B2C marketing with regard to Fast-Moving-Consumer-Goods (FMCG) als eBook von Sebastian Meyer
ISBN: 9783638726078 bzw. 363872607X, in Deutsch, GRIN Publishing, neu.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Major differences along the supply chain between B2B and B2C marketing with regard to Fast-Moving-Consumer-Goods (FMCG) (2004)
ISBN: 9783638726078 bzw. 363872607X, in Deutsch, GRIN Verlag, neu, E-Book, elektronischer Download.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Major differences along the supply chain between B2B and B2C marketing with regard to 'Fast-Moving-Consumer-Goods' (FMCG)
ISBN: 9783638726078 bzw. 363872607X, in Deutsch, GRIN Verlag GmbH, neu, E-Book.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Major differences along the supply chain between B2B and B2C marketing with regard to "Fast-Moving-Consumer-Goods" (FMCG)" (2007)
ISBN: 9783638770293 bzw. 363877029X, in Deutsch, Grin Verlag Sep 2007, Taschenbuch, neu, Nachdruck.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Major differences along the supply chain between B2B and B2C marketing with regard to "Fast-Moving-Consumer-Goods" (FMCG)" (2007)
ISBN: 9783638770293 bzw. 363877029X, in Deutsch, Grin Verlag Sep 2007, Taschenbuch, neu, Nachdruck.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Major differences along the supply chain between B2B and B2C marketing with regard to Fast-Moving-Consumer-Goods (FMCG)
ISBN: 9783638726078 bzw. 363872607X, in Deutsch, GRIN Verlag, neu, E-Book, elektronischer Download.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Major Differences Along the Supply Chain Between B2B and B2c Marketing with Regard to Fast-Moving-Consumer-Goods (Fmcg)
ISBN: 9783638770293 bzw. 363877029X, in Deutsch, Grin-Verlag, München , Deutschland, Taschenbuch, neu.
This item is printed on demand. Item doesn't include CD/DVD.