Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
User generated content - complement or threat to the print media industry?: complement or threat to the print media industry?
14 Angebote vergleichen
Preise | 2013 | 2014 | 2019 |
---|---|---|---|
Schnitt | € 14,99 | € 15,35 | € 7,46 |
Nachfrage |
User generated content - complement or threat to the print media industry?
ISBN: 9783638870221 bzw. 3638870227, in Deutsch, GRIN Verlag, neu, E-Book, elektronischer Download.
User generated content on the web is a phenomenon which has occurred only in the last couple of years. Internet users generate their own content and distribute it through weblogs, podcasts and wikis. They are now gaining more and more power and reach using new web 2.0 technologies to promote themselves through (social) networking and in online communities. Obviously traditional print media are facing a new competitor in the media market: the user. This thesis therefore asks the questions arising in the context how traditional print media and user generated content (UGC) interact: System.String[]System.String[]System.String[]System.String[]System.String[]System.String[]System.String[]System.String[]System.String[]System.String[]System.String[].
User Generated Content - Complement or Threat to the Print Media Industry? (Paperback) (2007)
ISBN: 9783638870214 bzw. 3638870219, in Deutsch, Grin-Verlag, München , Deutschland, Taschenbuch, neu.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
User generated content - complement or threat to the print media industry? (2007)
ISBN: 9783638870214 bzw. 3638870219, vermutlich in Deutsch, Grin Verlag, Taschenbuch, neu.
Von Händler/Antiquariat, buecher.de GmbH & Co. KG, [1].
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
User Generated Content - Complement or Threat to the Print Media Industry (2007)
ISBN: 9783638870214 bzw. 3638870219, in Deutsch, GRIN Verlag, Taschenbuch, neu.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
User generated content - complement or threat to the print media industry? (2007)
ISBN: 9783638870214 bzw. 3638870219, in Deutsch, Grin Verlag Dez 2007, Taschenbuch, neu, Nachdruck.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
User generated content - complement or threat to the print media industry? (2007)
ISBN: 9783638870214 bzw. 3638870219, in Deutsch, Grin Verlag Dez 2007, Taschenbuch, neu, Nachdruck.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
User generated content - complement or threat to the print media industry?
ISBN: 9783638870221 bzw. 3638870227, in Deutsch, GRIN Verlag GmbH, neu.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
User generated content - complement or threat to the print media industry? (2007)
ISBN: 9783638870221 bzw. 3638870227, in Deutsch, GRIN Publishing, GRIN Publishing, GRIN Publishing, neu, E-Book, elektronischer Download.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
User generated content - complement or threat to the print media industry?
ISBN: 9783638870221 bzw. 3638870227, in Deutsch, GRIN Verlag, neu, E-Book, elektronischer Download.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
User generated content - complement or threat to the print media industry?
ISBN: 9783638870221 bzw. 3638870227, in Deutsch, GRIN Verlag GmbH, neu.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen