Korporativas marketinga komunikasijas efektivitate sosialajos medijos: Marketinga komunikacija, socialie mediji un to efektivitates novertejums, zimola pozicioneSana, digitalais marketings (Paperback)
5 Angebote vergleichen

Bester Preis: 74,90 (vom 02.01.2015)
1
9783639663334 - Kristians Zeics: Korporativas marketinga komunikasijas efektivitate sosialajos medijos
Symbolbild
Kristians Zeics

Korporativas marketinga komunikasijas efektivitate sosialajos medijos (2014)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE PB NW RP

ISBN: 9783639663334 bzw. 3639663330, in Deutsch, Globeedit Dez 2014, Taschenbuch, neu, Nachdruck.

74,90 + Versand: 15,50 = 90,40
unverbindlich
Von Händler/Antiquariat, AHA-BUCH GmbH [51283250], Einbeck, NDS, Germany.
This item is printed on demand - Print on Demand Titel. Neuware - Sosi lie mediji un internets kopum , ir b tiski main ju i komunik sijas vidi grupu, individu l un sabiedr bas l men , turpinot att st ties par arvien noz m g ku sabiedr bas fenomenu. To augo s popularit tes un strauj s izplat bas ietekm tie ir izveidoju i situ siju, kad tie ir k uvu i par noz m gu m rketinga komunik sijas kan lu, kas ir efekt vs veids, k uzrun t potensi los klientus, komunis t ar eso ajiem, veisin t p rdo anas apjomus, stiprin t z mola un klientu lojalit ti, k ar tie var kalpot sitiem uz muma uzst d tajiem m r iem. Darba p tniesisko da u raksturo eso o datu anal ze ar m r i raksturot eso o sosi lo mediju vidi Latvij un apkopota pieejam inform sija par p t majiem uz mumiem un to mijiedarb bu ar auditoriju. T pat, tika veikta satura anal ze izp tot uz mumu 4 m ne u realiz to komunik siju, nosakot zi ojumu m r us, saturu, valodas stilu, ierakstu veidus un atgriezenisko saiti. K nosl dzo p tniesisk pieeja tika izv l ta aptauja ar m r i noskaidrot k dus komunik cijas efektus m r auditorij rada uz mumu publis tie zi ojumi. Kop to aizpild ja 352 respondenti, kas va izdar t apjom gus secin jumus un noteikt soci lo mediju komunik cijas efektivit ti. 292 pp. Lettisch.
2
9783639663334 - eics, Kristi ns: Korporativas marketinga komunikasijas efektivitate sosialajos medijos
eics, Kristi ns

Korporativas marketinga komunikasijas efektivitate sosialajos medijos

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE NW

ISBN: 9783639663334 bzw. 3639663330, in Deutsch, VDM Verlag Dr. Müller, Saarbrücken, Deutschland, neu.

74,90 + Versand: 6,95 = 81,85
unverbindlich
Lieferung aus: Deutschland, zzgl. Versandkosten.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
3
9783639663334 - eics Kristi ns: Korporat v s m rketinga komunik sijas efektivit te sosi lajos medijos
eics Kristi ns

Korporat v s m rketinga komunik sijas efektivit te sosi lajos medijos

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika DE NW

ISBN: 9783639663334 bzw. 3639663330, in Deutsch, OmniScriptum GmbH & Co. KG, OmniScriptum GmbH & Co. KG, OmniScriptum GmbH & Co. KG, neu.

76,05 ($ 92,00)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, zzgl. Versandkosten, Free Shipping on eligible orders over $25.
eics Kristi ns, Paperback, Latvian-language edition, Pub by OmniScriptum GmbH & Co. KG.
4
9783639663334 - Kristians Zeics: Korporativas marketinga komunikasijas efektivitate sosialajos medijos: Marketinga komunikacija, socialie mediji un to efektivitates novertejums, zimola pozicioneSana, digitalais marketings (Paperback)
Symbolbild
Kristians Zeics

Korporativas marketinga komunikasijas efektivitate sosialajos medijos: Marketinga komunikacija, socialie mediji un to efektivitates novertejums, zimola pozicioneSana, digitalais marketings (Paperback) (2014)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE PB NW RP

ISBN: 9783639663334 bzw. 3639663330, in Deutsch, GlobeEdit, Taschenbuch, neu, Nachdruck.

Lieferung aus: Deutschland, Versandkostenfrei.
Von Händler/Antiquariat, The Book Depository EURO [60485773], Gloucester, UK, United Kingdom.
Language: Latvian Brand New Book ***** Print on Demand *****.
5
9783639663334 - Zeics, Kristians: Korporativas marketinga komunikasijas efektivitate sosialajos medijos
Zeics, Kristians

Korporativas marketinga komunikasijas efektivitate sosialajos medijos

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE PB NW

ISBN: 9783639663334 bzw. 3639663330, in Deutsch, Globeedit, Taschenbuch, neu.

Lieferung aus: Deutschland, Versandkostenfrei.
buecher.de GmbH & Co. KG, [1].
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Lade…