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Service Quality : Think like a customer (2017)
~EN PB NW
ISBN: 9783639715637 bzw. 3639715632, vermutlich in Englisch, Scholars' Press, Taschenbuch, neu.
Lieferung aus: Deutschland, Versandkostenfrei.
Von Händler/Antiquariat, AHA-BUCH GmbH [51283250], Einbeck, Germany.
nach der Bestellung gedruckt Neuware -Today¿s customers are a hard bunch to crack. Time-strapped, screen-addicted, value-savvy, and socially engaged, their expectations are tougher than ever for a business to keep up with. They are empowered like never before and expect businesses to respect that sense of empowerment ¿lashing out at those that don¿t. Take heart: Old-fashioned customer service is what you need to build the kind loyal customer base that allows you to survive¿and thrive. This book spells out strategies for success. 76 pp. Englisch, Books.
Von Händler/Antiquariat, AHA-BUCH GmbH [51283250], Einbeck, Germany.
nach der Bestellung gedruckt Neuware -Today¿s customers are a hard bunch to crack. Time-strapped, screen-addicted, value-savvy, and socially engaged, their expectations are tougher than ever for a business to keep up with. They are empowered like never before and expect businesses to respect that sense of empowerment ¿lashing out at those that don¿t. Take heart: Old-fashioned customer service is what you need to build the kind loyal customer base that allows you to survive¿and thrive. This book spells out strategies for success. 76 pp. Englisch, Books.
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Service Quality (2017)
~EN PB NW RP
ISBN: 9783639715637 bzw. 3639715632, vermutlich in Englisch, Scholars\' Press, Taschenbuch, neu, Nachdruck.
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Von Händler/Antiquariat, moluna [73551232], Greven, Germany.
Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: Edwin Benjamin OwusuBenjamin Owusu Edwin is a business professional and a service quality fanatic who lives in Johannesburg, South Africa. In addition to this publication, he is researching on other areas of service quality. He has p. Books.
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Service Quality (2017)
~EN PB NW FE RP
ISBN: 9783639715637 bzw. 3639715632, vermutlich in Englisch, 76 Seiten, Scholars Press, Taschenbuch, neu, Erstausgabe, Nachdruck.
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Von Händler/Antiquariat, Moluna GmbH, [5901482].
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
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Service Quality
~EN PB NW
ISBN: 3639715632 bzw. 9783639715637, vermutlich in Englisch, Scholars' Press, Taschenbuch, neu.
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